Gateway — популярна платіжна система для онлайн казино

Gateway спеціалізується на поповненні ігрових рахунків у казино та букмекерських конторах. Використання сервісу не вимагає багаторівневої верифікації, але при цьому транзакції, що проводяться, надійно захищені технологіями шифрування.

Gateway
gateway.com
Терміни виведення миттєво
Офіційний сайт gateway.com
Тип Платежі з рахунків мобільних операторів

Оплату приймають

Gateway – організація по здійсненню платежів, яка не є електронним гаманцем! Це означає, що система миттєво переказує кошти з одного рахунку на інший, при цьому у вас немає потреби в постійному відвідуванні віртуального облікового запису для здійснення банківського переказу на інший обліковий запис. В результаті цей сервіс повністю безпечний, адже він є свого роду посередником між вами та платіжними сервісами.

Види послуг, принципи роботи, характеристика

Компанія Сomgate, що має представництва в Чехії та Словаччині, працює в першу чергу для своїх клієнтів, які бажають надати своїм користувачам турботу, якісний сервіс та зручні засоби для платежів. Фірма підрозділяється на 5 складових частин: платіжні рішення, кол-центр, маркетинг, логістика та інформаційні системи. Завдяки хорошим знанням у цих галузях, сервіс надає послуги, де кожна галузь так чи інакше пов'язана з іншими. Таким чином, підвищується надійність і скорочуються витрати.

Що стосується першого компонента - Платіжні рішення (Payment solutions), то даний сервіс працює за таким принципом: користувач вибирає потрібні йому товар в інтернет-магазині, після чого кладе його в кошик і вибирає Express bank переказ, після чого знаходить свій банк та під час заповнення декларації вже бачить заповнений рахунок. Після підтвердження продавець може негайно розпочати відправку товару кінцевому споживачеві. Якщо ви бажаєте використовувати для оплати кредитну картку, але на етапі вибору методу доведеться вказати CVV число та номер, зображений на передній стороні картки.

Основні послуги

При використанні наступних сервісів можлива оплата на вже заповнене замовлення: KB, Raifaisen Bank, mBank, Sberbank, Ge money bank, Fio banka, Era, Unicredit bank, Csob. При використанні Visa, Master card, Uni credit та Diners Club доведеться попередньо ввести номери карток та CVV.

Для підвищення рівня продажів компанія пропонує використовувати спеціальні платіжні термінали, які дозволять вам приймати карти оплати на місцях. Перевага їх використання – захист купівельних даних. Разом із можливістю заплатити за товар карткою, ваші покупці залишатимуть у магазинах великі суми під час самої угоди. Як правило, магазини, що пропонують дані методи оплати, перебувають у пріоритеті у покупців, так що в майбутньому вони ще не раз повернутися до вас за покупками. Проведення операцій у безготівковій формі скорочує шанси небажаних маніпуляцій із грошима. Дані термінали пропонуються у зв'язці зі Сzech bank, що дає високу захищеність і стягується порівняно низькі витрати при перекладах. Разом із терміналами пропонується бездротове обладнання з вбудованими картками Sim, тому у виході в Інтернет немає необхідності.

Одна з найпоширеніших послуг – Преміум СМС, за допомогою якої ви можете оплачувати сервіси та товари, наприклад паркінг або громадський транспорт.

Як користуватися?

Принцип дії простий: користувач надсилає SMS на спеціальний номер і отримує негайну відповідь. Оператор виставляє вартість послуги в діапазоні від 3 до 99 чеських крон. Перевага методу: висока поширеність мобільних гаджетів. Практично кожна людина не розлучається з мобільним телефоном не за яких умов, тому смартфон у своєму роді ідеальний пристрій для платежів. Недолік методу - висока плата за використання телефонної лінії, що залежить від оператора мобільної мережі. Нижче наведено вартість здійснення послуги в різних країнах:

Чехія - оператори О2, T-mobile, Vodafone - 2 -600 крон;

Польща – оператори Orange, Plus, Play, T-mobile – 0.5 – 25 злотих;

Словаччина – оператори Orange, T-mobile, O2 – 0.1 – 20 євро.

Ще одна послуга – mPayment. З її допомогою можна оплачувати послуги за допомогою інтернету. Перевага: платіж автоматично віднімається з кредитної картки наприкінці місяця. Сума платежів за цей період може досягати 1500 крон. Цей метод трохи складніший за попередній, однак, при використанні даного способу сума збору за проведення операції вища, що означає менший збір з боку оператора зв'язку.

Принцип роботи: користувач, наприклад, бажає купити квиток на концерт, він вибирає mPayment у списку доступних методів на сайті. Далі він вказує свого мобільного оператора та вводить номер мобільного телефону або адресу електронної пошти. Після цього надходить СМС оповіщення із секретним кодом, який слід ввести у форму на веб-сайті та натиснути кнопку підтвердження. Додатково користувач отримує квитанцію на електронну адресу. Цей спосіб доступний у Польщі та Чехії на таких умовах:

Чехія – оператори O2, t-mobile, vodafone – від 20 до 1500 крон;

Польща – оператори Play, t-mobile, plus, orange – від 0 до 100 злотих.

Завдяки послугі SMS/MMS Gateway ви можете досягти припливу величезної кількості покупців у стислі терміни. Вона надає можливість обслуговувати сотні та тисячі СМС запитів на годину. Типовий приклад такого роду автоматичних повідомлень «Ваш товар готовий до відправки», «Підтвердження замовлення», розсилання акційних пропозицій своїм користувачам та різного роду нагадувань. За допомогою спеціального інтерфейсу ви вводите текст повідомлення, після чого, використовуючи лист зі всіма контактами, вказуєте, кому воно має бути доставлене. Сервіс доступний у Польщі, Словаччині та Чехії.

Черговий сервіс – Преміум дзвінок (Premium Voice). Приклад використання: дзвінок до довідкової служби для уточнення астрологічного прогнозу. Тарифікація дзвінків такого роду ведеться щохвилини, тобто. кількість грошей, яку отримаєте ви, прямо пропорційно залежить від кількості хвилин, які оператор зможе протримати клієнта на лінії. Вартість однієї хвилини розмови варіюється в межах від 0 до 99 крон. У Чехії тарифи від 30 до 95 крон, у Польщі – від 0.29 до 6.25 злотих.

Остання послуга – автоматична система обліку платежів. Як показує практика, регулярні, але низькі платежі сприймаються користувачами краще, ніж один великий платіж на початку або наприкінці місяця.

Принцип роботи: компанія організовує платіжні рішення з користувачами через кол-центр. Якщо користувач вирішує не завершувати платіжну угоду, то фахівці кол-центру реагують у найкоротші терміни та починають консультувати покупця. За наявності постійних покупців вони вносяться до бази, після чого при покупці їм не потрібно вводити свої реєстраційні дані та номери рахунків – за них це зробить система. Недоліки покриваються кількістю покупців та обсягами продажів. На практиці відсоток покупців, які обирають регулярні платежі, вищий у кілька разів тих, хто платить щомісяця, навіть незважаючи на те, що щомісячна плата трохи нижча. Так що використання регулярних платежів є економічно обґрунтованим для вас, і приємно у використанні для ваших покупців. Запуск системи також простий, як і здійснення окремого платежу через Інтернет за допомогою пластикової картки.

Резюме

Comgate – сучасний сервіс, що динамічно розвивається, що дозволяє використовувати всіма звичні гаджети, такі як смартфон або планшет у абсолютно новому руслі як для постачальників послуг і товарів, так і для покупців, які з радістю скористаються нагодою заплатити за звичні послуги, такі як паркування або купівля квитка, поки що не настільки популярним способом, як мобільний платіж. Також і продавець може нагадати покупцеві про необхідність забрати товар із приймального пункту, або просто порадує знижкою на наступне замовлення за допомогою звичайного SMS повідомлення в автоматичному режимі. Незважаючи на те, що плата за послугу залежить не тільки від постачальника, але й від стільникових операторів, при використанні регулярних платежів це не забирає значної частини коштів з гаманця користувача.